02 mája 2013

Ako sa do leta dostať do formy vďaka "chytrému mobilu"



       Dlhá zima nám konečne skončila a každý , sa zrazu potrebuje zbaviť "zimnej izolácie"nech na leto môže vyjsť von v krátkych veciach a nespôsobí pri tom verejné pohoršenie .Ako na to je už druhá vec.

      Najlepšie riešenie je zaplatiť si osobného trénera , ktorý sa vám bude starať o jedálniček , bude vás kontrolovať a motivovať a to vás bude samozrejme niečo aj stáť. Do leta prídete bez tukových zásob ale aj bez eur v peňaženke.



      Ak máte inteligentný mobil s Androidom tak vám v nasledujúcom predletnom seriáli priblížim pár alternatív zadarmo, alebo za minimálne peniaze , ktoré do určitej miery nahradia aj služby trénera.

      Pre prehľadnosť som sa rozhodol spraviť z tohto seriál , nech sa jednoduchšie zorientujete v tom , čo je pre vás najlepšie. Ja osobne som vyskúšal a pravidelne používam každú jednu z týchto aplikácii takže odporúčam každú jednú z nich :). Výsledok nemôžem zaručiť , ale určite vám žiadna aplikácia neuškodí , keď ju vyskúšate. Komentár so skúsenosťami poteší :)




    Seriál som rozdelil  do 3 prehľadných kapitol , a v každej z nich sa budem venovať min. 2 aplikáciam na android :



Morphy Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára